luni, 21 februarie 2011

ANUNŢ IMPORTANT


Pentru anu se pierde postările vechi şi noi în arhivele blogului, unde oricum lumea nu se uită peste lucruri mai vechi de o lună, am luat toate postările pe o pagină de pe blog, le-am legat la un link cu postarea resprectivă; astfel, fiecare poate printr-un simplu click să ajungă la postarea dorită. În cazul unor probleme sau erori pe care le sesizaţi în această pagină, vă rugăm să lăsaţi un comentariu legat de problemă.
Mulţumesc! şi sper să vă placă pagina.

4 comentarii:

  1. Salut Nico. Sunt un pasionat de roci si minerale din orasul Petrosani si as dori sa tin legatura cu tine(pentru ca sunt incepator)poate ma mai ajuti prin ati da cu parerea privitor la unele roci etc.Daca doresti adresa mea de messenger este praxel95@yahoo.com.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! nicio problema, te-am adăugat in listă. Sper să te pot ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu o colectie de roci mai modesta (pe la langa comorile pamantului) mai am baritina, stibina, sulf, moscovit, pirita, galena, calcit, cuart, malachit, unachit, sepentin, rodocrozit , citrin, ametist, gresie, granit de tismana, sare, metsilit, calcopitrita, jasp, mica, marmura, sare de salsbourg tucoaz, trandafir de desert (mare), cuartz albastru, obsidian mahon...si alte cateva care nu imi vin in minte acum.

    RăspundețiȘtergere

Salut! aştept comentariile voastre referitoare la postare şi blog!