miercuri, 2 februarie 2011

Comorile Pământului nr. 20

Dragi urmăritori ai blogului ,,Roci şi minerale", astăzi, 2 februarie 2011 a apărut al 20-lea număr de la Comorile Pământului, fiind însoţită de tăviţa de minerale distribuită GRATUITĂ şi un eşantion de gips, mai exact SELENIT.
Pe parcursul celor 20 de numere am întâlnit dificultăţi în legătură cu mărimea eşantioanelor distribuite, dar, ca rezultat, mi-am dat seama că aici era vorba doar de norocul fiecăruia, şi ţinând cont că probabil şi vânzătoarele de la chioşc cumpără revista şi îşi păstrează cele mai frumoase eşantioane.
Spre norocul meu, majoritatea eşantioanelor au fost relativ mari (mulţumiri bunicii e ştie să socializeze cu vânzătoarele), exceptând citrinul, jaspul, fuchsitul şi calcedonia.
Cele mai frumoase eşantioane din această primă serie- după părerea mea- au fost labradorul, galena, ametistul şi celestina.
Sper ca următoarele reviste să fie la fel de interesante, ba chiar mai mult şi sper ca lumea să fie mulţumită de mineralele distribuite.

MULT SUCCES LA CĂUTAREA DE REVISTE!

VOR URMA ŞI POSTAREA DESPRE SELENIT ŞI POZE CU TOATĂ COLECŢIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Salut! aştept comentariile voastre referitoare la postare şi blog!