marți, 5 octombrie 2010

Începuturile...

SALUT
Am început acest blog după modelul Fosilemineraleroci, un blog foarte interesant care pe mine m-a impresionat extraordinar de tare. Şi acum să vă spun povestea mai detaliată a acestuia:
Într-o prea frumoasă zi, eu navigam pe net căutând date despre revista Comorile Pământului, care mi-am cumpărat-o.Abia îmi începusem colecţia de minerale, când dau de un blog foarte tare, de care v-am spus mai sus, şi am citit cele mai interesante postări, iar fiind impresionat de acest blog am postat un comentariu.
După nu mult timp, Florin, cel care deţinea blogul, mi-a răspuns şi am început să convorbesc cu el. Am aflat destule de la el şi de blogul lui, iar de acolo dorinţa mea de a face un propriu blog, unde îmi pot scrie ideile şi pot posta poze cu colecţia mea de minerale.
Şi dacă aţi ajuns aici, nu vă fie frică şi dacă vă place blogul(şi dacă nu), vă rog să lăsaţi un comentariu.

3 comentarii:

  1. Daca esti pasionat de minerale, atunci te felicit cu adevarat!
    Ceva imi spune ca esti foarte tanar si ca esti la inceputul realizarii unei colectii de minerale.
    Poti pune pe blogul tau si fotografii cu minerale din colectia personala, pentru a le admira si noi!
    Succes !

    RăspundețiȘtergere

Salut! aştept comentariile voastre referitoare la postare şi blog!